Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja veljajo za vsak nakup v spletni trgovini. 

Splošno

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine na spletni strani www.eurol.si, ki je last podjetja EUROL d.o.o., Lokavec 150A, 5270 Ajdovščina, določajo vse z zakonom zahtevane podatke in pogoje, potrebne za delovanje spletne trgovine in urejajo razmerja med podjetjem Eurol d.o.o. kot prodajalcem (v nadaljevanju: »prodajalec«) in fizično ali pravno osebo kot kupcem (v nadaljevanju: »kupec«), ki opravi naročilo v spletni trgovini prodajalca.

Za naročila v spletni trgovini eurol.si (tj. na spletni strani www.eurol.si) veljajo izključno ti splošni pogoji poslovanja, in sicer v različici, ki je veljavna v trenutku oddaje naročila v spletni trgovini.

Pred zaključkom nakupa z izbiro potrditvenega polja oziroma z oddajo naročila kupec potrjuje, da je v celoti prebral Splošne pogoje poslovanja in Politiko zasebnosti in da oboje sprejema. Nakup izdelkov prek spletne trgovine brez strinjanja s Splošnimi pogoji poslovanja in Politiko zasebnosti ni mogoč.

Nakup, opravljen preko spletne trgovine, se šteje za nakup, opravljen v skladu z veljavno zakonodajo Republike Slovenije.

Dostopnost informacij

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu pred sklenitvijo pogodbe na daljavo na jasen in razumljiv način zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja);

  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov, telefonska številka);

  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev;

  • dostopnost izdelkov;

  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave, stroški dostave);

  • o cenah izdelkov, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške dostave;

  • način plačila in dostave;

  • časovno veljavnost ponudbe;

  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;

  • pojasnilo postopka ob pritožbi;

  • seznanitev z zakonskim jamstvom za skladnost blaga in storitev;

  • seznanitev z dejstvom, da potrošnik krije stroške vračila blaga v primeru odstopa od pogodbe;

  • podrobnosti postopka uveljavljanja pravice do odstopa od pogodbe z navedbo njihovih izjem in rokov;

  • seznanitev z neobstojem pravice do odstopa od pogodbe, če potrošnik v skladu s 135. členom Zakona o varstvu potrošnikov nima pravice do odstopa, ali po potrebi o okoliščinah, v katerih potrošnik izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Podatki o podjetju

EUROL d.o.o. Predelava brusnih trakov (skrajšana firma: EUROL d.o.o.)

Lokavec 150A

5270 Ajdovščina

Telefon: 05 36 81 161

E-poštni naslov: info@eurol.si

Matična številka: 5499976000

Davčna številka: SI 52128121

Podjetje je vpisano v sodni register pri Okrožnem sodišču v Novi Gorici pod vložno št. 10170400.

Kontaktni podatki in pomoč uporabnikom

V kolikor ima kupec oziroma uporabnik spletne trgovine glede ponudbe ali glede same uporabe spletne trgovine dodatna vprašanja ali pa zgolj potrebuje več informacij o naročilih, dostavi in reklamacijah ter o varovanju osebnih podatkov, se lahko za pomoč in informacije obrne na prodajalca preko:

kontaktnega obrazca

• elektronskega naslova: info@eurol.si,

• telefonske številke: 05 36 81 161 (od ponedeljka do petka med 7. in 15. uro, z izjemo praznikov in dela prostih dni).

Cene in veljavnost ponudbe

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo davek na dodano vrednost (v nadaljevanju: »DDV«) po vsakokrat veljavni stopnji, ki je predpisana z zakonom. Prodajalec je zavezanec za DDV v skladu z ZDDV-1.

Prodajalec si pridržuje pravico do sprememb cen ponudbe brez predhodnega obvestila. Prodajalec si pridržuje pravico do napak v spletni trgovini, o čemer bo kupca obvestil v najkrajšem možnem času po oddanem naročilu in mu povrnil morebitne stroške, ki so že nastali iz tega naslova. Če izdelka ni na zalogi, bo prodajalec o tem kupca obvestil v najkrajšem možnem času po oddanem naročilu.

Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Cene izdelkov ne vključujejo stroškov dostave. Stroški dostave se obračunajo med postopkom oddaje naročila v spletni trgovini.

Prodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec prejme elektronsko sporočilo o potrditvi naročila oz. račun s povzetkom naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji nakupa potrjeni ter zavezujejo tako prodajalca kot kupca.

Promocijska koda

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo najdete v e-novicah ali drugih medijih (npr. na socialnih omrežjih podjetja Eurol d.o.o.).

Promocijsko kodo je mogoče unovčiti tako, da jo kupec vpiše v polje »Promocijska koda« v pregledu košarice pred potrditvijo naročila. Promocijska koda se samodejno upošteva pri naročilu po tem, ko kupec potrdi naročilo s klikom na gumb »Na plačilo«. Ugodnost, ki jo prinaša promocijska koda, je razvidna v pregledu naročila.

Postopek nakupa

Naročanje v spletni trgovini poteka preko spleta 24 ur na dan in 7 dni v tednu, in sicer v slovenskem jeziku. Izdelke lahko kupec izbira in naroča iz seznama ponujenih izdelkov v spletni trgovini prodajalca. Vsi izdelki, ponujeni v spletni trgovini, so na voljo do odprodaje zalog.

Obiskovalec spletne trgovine oziroma kupec nakup v spletni trgovini opravi brez registracije.

Nakup v spletni trgovini je preprost in se izvede v naslednjih korakih:

  • Košarica: Po pregledu ponudbe v spletni trgovini ob želenih izdelkih kupec izbere možnost »V košarico«. Izbrani izdelki so zbrani v košarici, ki jo lahko kupec kadarkoli pregleda oziroma preveri s pritiskom na gumb z ikono nakupovalnega vozička ter v pregledu košarice uredi izdelke (spremeni količine izdelkov in/ali jih odstrani iz seznama ter doda morebitne opombe). Košarico lahko kupec dopolni z dodatnimi izdelki tako, da se vrne nazaj v spletno trgovino.

  • Potrditev nakupa in vnos podatkov kupca: S klikom na gumb »Na plačilo« kupec potrdi vsebino košarice z obveznostjo plačila. V obrazec kupec vpiše svoje podatke in na tak način določi naslov za račun in dostavo ter poda informacijo, ali želi kupiti izdelke kot podjetje. Kupec v tem koraku poda svoje soglasje, da je v celoti prebral in da se strinja s Splošnimi pogoji poslovanja in Politiko zasebnosti.

  • Izbira načina dostave: S klikom na gumb »Nadaljuj na dostavo« se odpre nov zavihek, v katerem kupec izbere način dostave. V kolikor se naslov za račun in naslov za dostavo razlikujeta, lahko kupec v tem koraku uredi oba naslova, v kolikor ju ni že predhodno ustrezno navedel.

  • Plačilo: S klikom na gumb »Nadaljuj na plačilo« se odpre nov zavihek, v katerega kupec vnese podatke plačilne kartice za namen izvršitve plačila naročenega blaga. S klikom na gumb »Zaključi plačilo« kupec odda naročilo in s tem zaključi postopek nakupa. Ob tem se izvede takojšnja bremenitev plačilne kartice, kupec pa je o uspešno opravljenem plačilu obveščen s sporočilom na spletni strani, ki vsebuje tudi povzetek naročila. Pogodba o nakupu med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo (oz. ko kupec prejme elektronsko sporočilo o prejemu naročila).

  • Pregled naročila: V vseh korakih naročila lahko kupec preveri vsebino košarice oz. naročila, vključno s količino in ceno ter izbranim načinom dostave, pri čemer lahko kupec s klikom na polje »Uredi« vnesene podatke po potrebi tudi popravi oziroma spremeni.

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe (podjetja, samostojni podjetniki in druge pravne osebe) je popolnoma enak kot za fizične osebe.

Če želi pravna oseba račun na podjetje, sprejema pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnosti odstopa od pogodbe: pravne osebe (podjetja, samostojni podjetniki in druge pravne osebe) nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema izdelka brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno.

Načini plačila

V spletni trgovini je na voljo plačilo s plačilnimi karticami Mastercard in Visa preko plačilnega sistema Stripe. Varen nakup omogoča Snipcart.

Izdaja računa

Prodajalec mora v skladu z veljavno zakonodajo kupcu izdati in izročiti račun, kupec pa je dolžan račun prevzeti in ga zadržati. Prodajalec pošlje kupcu za naročene izdelke račun v elektronski obliki na elektronski naslov kupca, ki ga je kupec navedel v obrazcu za naročilo.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti podatkov v izdanih računih prodajalec ne bo upošteval.

Dostava in prevzem blaga

Prodajalec v dogovorjenem roku pripravi naročeno blago za odpremo ter ga odpošlje na sporočen naslov za dostavo oziroma ga v primeru osebnega prevzema pripravi za prevzem na sedežu podjetja Eurol d.o.o..

Naročeno blago bo dostavljeno v dostavnem roku, ki je naveden ob posameznem izdelku v spletni trgovini. Rok dostave prične teči od datuma, ko kupec na svoj elektronski naslov prejme potrdilo o prejemu naročila, zgolj v primeru težje dobavljivosti blaga pa se ta rok lahko podaljša.

V primeru kakršnihkoli nepričakovanih zapletov ali zamude pri naročilu, bo kupec o tem prejel obvestilo preko elektronske pošte, v katerem bo naveden predvideni rok dostave naročila. V primeru predhodnega plačila izdelka bo prodajalec kupcu stroške za nakup nedostavljenega izdelka vrnil na njegov račun, v kolikor bo kupec od prodajalca to izrecno zahteval, sicer pa bo izdelek dostavil takoj, ko bo možno, skladno s predvidenim rokom dostave.

Kupec lahko izbira med dvema vrstama dostave:

  • Osebni prevzem: Naročene izdelke lahko kupec osebno prevzame na sedežu prodajalca na naslovu Lokavec 150a, 5270 Ajdovščina, v rednem delovnem času podjetja, tj. od ponedeljka do petka med 7. in 14.30 uro, z izjemo praznikov in dela prostih dni. Naročeno blago lahko kupec prevzame po tem, ko od prodajalca preko e-pošte prejme elektronsko sporočilo, da je bilo naročilo poslano, kar pomeni, da je pripravljeno za osebni prevzem.

  • Dostava na izbrani naslov: Prodajalec pošlje naročene izdelke na naslov, ki ga je kupec vnesel ob naročilu. Prodajalec omogoča dostavo naročenega blaga izključno na ozemlju Republike Slovenije, dostava izven Slovenije ni mogoča. V primeru dostave na izbrani naslov se od kupca zahteva telefonska številka za namen obveščanja o času dostave. Dostavo za podjetje Eurol d.o.o. opravlja kurirska služba Gold Ekspres. Ko bo naročeno blago poslano kupcu na izbrani naslov, bo kupec o tem obveščen preko e-pošte.

O strošku dostave blaga je kupec obveščen pred zaključkom naročila v spletni trgovini, ob pregledu naročila in v potrditvenem elektronskem sporočilu oz. računu, ki ga kupec prejme na e-poštni naslov, naveden ob naročilu. Strošek dostave naročenega blaga na izbrani naslov znaša 6,00 EUR.

Odgovornost prodajalca za stvarne napake

Zakonske pravice potrošnika v primeru stvarne napake so za vse izdelke, ki so na voljo v spletni trgovini, določene z Zakonom o varstvu potrošnikov in Obligacijskim zakonikom.

Napaka je stvarna, če:

  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo običajno rabo;

  • izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu bila morala biti znana;

  • je prodajalec kupcu izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

O morebitni stvarni napaki morate skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti prodajalca v zakonsko določenem roku, tj. v roku dveh mesecev od odkritja napake, in prodajalcu omogočiti pregled izdelka.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali

  • blago z napako zamenja z novim blagom brez napake ali

  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

  • vrne plačani znesek.

Če zamenjava izdelka ali odprava napake nista mogoči, ima potrošnik pravico do vrnitve dela plačanega zneska v sorazmerju z napako. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Potrošnik ne more uveljavljati svojih zakonskih pravic iz naslova stvarne napake, če so stvarne napake neznatne in ne vplivajo na rabo oz. običajne lastnosti izdelka ter izdelek še vedno lahko uporablja skladno z opisom.

Če izdelek vrnete zaradi stvarne napake, stroške vračila blaga krije prodajalec.

V vseh primerih, ko uveljavljate svoje pravice zaradi stvarne napake, se, prosimo, obrnite na našo kontaktno telefonsko številko ali nam pišite na elektronski naslov: info@eurol.si. Lahko pa uporabite tudi kontaktni obrazec na naši spletni strani.

Pravice potrošnika iz tega člena ugasnejo, ko potečeta dve leti od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Prodajalec pisno odgovori potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih (8) dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporna. Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora prodajalec čim prej, vendar najpozneje v roku osmih (8) dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.

Omejitev odgovornosti prodajalca

Prodajalec si po svojih najboljših močeh prizadeva zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. Ponudba izdelkov se zaradi narave poslovanja preko spleta posodablja in spreminja. Prodajalec si za predstavitev osnovnih značilnosti prodajnih izdelkov prizadeva zagotoviti jasne in popolne informacije.

Vse fotografije so zgolj simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Barvni odtenki in videz izdelkov lahko odstopajo od dejanskega stanja izdelkov, kar pa ne vpliva na opredelitev in standard izdelka. Prodajalec ne sprejema odgovornosti za morebitne minimalne razlike med izdelki in prikazom v spletni trgovini. Možne so tekstovne napake in zanje prodajalec ne prevzema odgovornosti, kar pa ne vpliva na zakonske pravice kupca.

Prodajalec ima možnost odstopa od pogodbe, če se ugotovi očitna napaka pri sklenitvi pogodbe (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih izdelka in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih prodajalec v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Prodajalec si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si prodajalec pridržuje pravico preklicati oddana naročila, če so bila prizadeta s tehnično napako. V primeru preklica naročila bo prodajalec kupca o tem obvestil v najkrajšem možnem času in ga seznanil z nadaljnjimi koraki in možnostmi.

Prodajalec ni odgovoren za posledice uporabe izdelkov, kupljenih v spletni trgovini, ki nastanejo zaradi uporabe, ki ni v skladu z navodili za uporabo teh izdelkov. Vsa vsebina na spletni strani trgovca je informativne narave in uporabna zgolj kot vir splošnih informacij ter ne more nadomestiti posveta s strokovnjakom.

Prodajalec ne odgovarja za poškodbe, uničenje ali nezmožnost zagotavljanja izdelkov zaradi vojne ali civilnih nemirov, stavke, požara, nevihte, poplav ali neurij, okvar, namernih poškodb, kraje ali drugih primerov višje sile.

Vračilo blaga

Pravica kupca do odstopa od pogodbe za spletna naročila

Kupec (fizična oseba) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.

Za uveljavitev pravice do odstopa mora kupec z nedvoumno izjavo pisno obvestiti podjetje Eurol d.o.o., Lokavec 150a, 5270 Ajdovščina, e-naslov: info@eurol.si, o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti ali e-pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi tudi Obrazec za odstop od pogodbe spletnega naročila.

Rok za odstop od pogodbe (sporočilo o odstopu od pogodbe) začne teči naslednji dan po datumu prevzema blaga (»ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik«).

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od pogodbe.

Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe, in sicer na sedež podjetja Eurol d.o.o., Lokavec 150a, 5270 Ajdovščina, po pošti ali osebno v rednem delovnem času podjetja, tj. od ponedeljka do petka med 7. in 14.30 uro, z izjemo praznikov in dela prostih dni. Pri vračilu blaga je potrebno priložiti kopijo računa.

Vračilo prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Kupec mora prejete izdelke vrniti nepoškodovane in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek pokvarjen, ali se je njegova količina brez kupčeve krivde zmanjšala. Kupec odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja.

Možnost odstopa od pogodbe v skladu z 135. členom ZVPot-1 ne velja za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih kupca in prilagojeno njegovim osebnim potrebam.

V kolikor v pogodbi ni izrecno navedeno drugače, je dobavni rok okvirni rok in ni bistvena sestavina pogodbe. Sprememba dobavnega roka ni pogoj za odstop od pogodbe.

Če kupec odstopi od pogodbe, sklenjene v trenutku oddaje naročila blaga v spletni trgovini prodajalca, mu prodajalec brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave. Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je dogovorjeno drugače (potrošnik je navedel uporabo drugega plačilnega sredstva) ali v kolikor zaradi njegove narave, plačila ni mogoče zagotoviti z enakim plačilnim sredstvom. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga. Dokazno breme o vrnitvi blaga je na strani kupca.

Neposredne stroške vračila blaga nosi kupec, razen v primeru vračila zaradi stvarne napake ali reklamacije.

Varstvo osebnih podatkov

Trgovec prek spletne trgovine eurol.si zbira osebne podatke in jih obdeluje v skladu z veljavno zakonodajo s področja varstva osebnih podatkov. Informacije o zbiranju in obdelavi osebnih podatkov so dostopne v Politiki zasebnosti.

Pritožbe, spori in uporaba prava

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se lahko odda prek e-naslova info@eurol.si ali pisno na naslov prodajalca, tj. Eurol d.o.o., Lokavec 150a, 5270 Ajdovščina. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Prodajalec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, in sporočil kupcu, kako dolgo jo bo predvidoma obravnaval, ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Prizadevamo si, da morebitne spore rešimo sporazumno. V kolikor to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Ajdovščini ali Novi Gorici.

Trgovec in kupec kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost izmenjanih elektronskih sporočil na sodišču.

Pravica do pritožbe in reševanja sporov velja samo za potrošnike.

Pri presoji teh splošnih pogojev, reševanju morebitnih pritožb in sporov med kupci in prodajalcem, podjetjem Eurol d.o.o., se uporablja izključno pravo Republike Slovenije.

Za vsa razmerja med kupcem in prodajalcem ter za pravice in obveznosti, ki niso izrecno urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila vsakokrat veljavnega Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Prodajalec ne priznava nobenega od izvajalcev izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kupec lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov se nahaja na tej povezavi. Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina eurol.si in vsi objavljeni podatki, fotografije izdelkov, grafični in video elementi na spletni strani so avtorsko zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja prodajalca.

Končne določbe

Podjetje Eurol d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev poslovanja spletne trgovine. Vsaka sprememba bo objavljena na spletni strani www.eurol.si v zavihku »Splošni pogoji poslovanja«. Morebitne spremembe teh splošnih pogojev poslovanja spletne trgovine eurol.si začnejo veljati z dnem objave na spletni strani eurol.si.

Lokavec, 1. 2. 2024